موفقیت ، امید ، سرگرمی

...این وبلاگ سعی داره تا با ارئه راهکارهای زیبا شما را به زندگی خوب دعوت کنه ...

 

بهداشت و سلامت
روشهای جلوگیری از عفونت تناسلی در زنان قسمت 2:
1.پس از ادرار کردن و اجابت مزاج همیشه از سمت جلو به طرف عقب ، توصیه بهداشتی برای جلوگیری از عفونت دستگاه تناسلی خانم ها خود را بشویید ، این کار از رانده شدن باکتری ها ی انتهای دستگاه گوارش به ناحیه ی تناسلی جلوگیری می کند .
2. در طی روز لباس های زیر با جنس الیاف نخی به تن کنید . از پوشیدن لباس های تنگ مانند شلوار جین ، جوراب شلواری و مایو به مدت طولانی اجتناب کنبد . لباس های گشاد و راحت به تن کنید و برای شستشوی لباس های زیر خود شوینده های غبر معطر و ملایم بکار ببرید .
3. کاندوم ها و دیافراگم ها ی از جنس لاتکس و ژل های اسپرم کش در برخی از زنان حساسیت و تحریک ایجاد می کند ، این افراد باید از سایر روسهای جلوگیری از بارداری استفاده کنند . همچنین در حین مقاربت از لغزنده کننده های محلول در آب غیر معطر استفاده کنید .
4. لباس های زیر خود را حداقل هر یکروز در میان عوض کنید .
5. از پودر تالک در اطراف ناحیه ی تناسلی استفاده نکنید ، زیرا پودر تالک رطوبت را در خود نگه می دارد .
بقیه موارد در شماره بعد وبلاگ  
 

+نوشته شده در شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,ساعت19:48توسط اصغر محمودی | |

 

قبل از ازدواج و مراسم خواستگاری
1.بچه ها باید چطور بار بیایند ؟
موکول کردن تبادل نظرات به بعد از ازدواج اصلا ً ایده ی مناسبی نیست . مثلا ً اینکه صبر کنید بعد ار ازدواج بچه به دنیا بیاید بعد بفهمید که طرف مقابلتان معتقد است بچه چکونه به بار بیاید یا تریبت شود که این به احتمال زیاد مشکل ساز خواهد بود . بهتر است تکلیف چنین مسائلی رو قبل از اینکه زیر یک سقف بروید روشن کنید .
2. تعلیم و تربیت
این هم یکی از آن مسایلی است که باید بهش بپردازید . اینکه نظر هر دوی شما در مورد تعلیم و تربیت فرزندتان چگونه است خیلی مهم است که خود تفاوت و تشابه هر دوی شما را رو می کند .
3. سخت گیر بودن و مراقبت شدید از بچه ها :
یکی از بدترین دعواها ی زن و شوهرها در مورد این مسئله است . بهتر است که این موضوع هم مورد توجه قرار گیرد .
 

+نوشته شده در شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,ساعت19:46توسط اصغر محمودی | |

 

رایج ترین نام خانوادگی در بین ایرانیان ( قسمت دوم )
پیشینه اختصاصی نام خانوادگی به اشخاص در ایران به سال 1297 شمسی یعنی زمان تاسیس سجل احوال مملکتی و ماده سوم قانون مصوب که آن مقرر می داشت هر رییس خانواده باید برای خانواده خود نام مخصوص اختیار کند و نام خانوادگی تخصیص یافته به نام او ثبت و از آن طریق به هر یک از افراد خانواده او تعلق می گرفت و همگی به آن نام منصوب می شدند . نخستین شناسنامه در تاریخ 3 دی 1297 برای خانمی بنام فاطمه و نام خانوادگی ایرانی صادر شد که سند آن موجود است .
تا شماره ی بعد ....

+نوشته شده در شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,ساعت19:45توسط اصغر محمودی | |

 

دوران نامزدی :
دوران خوش نامزدی را دریاب ... قسمت 2 ..
کسب آگاهی در دوران نامزدی :
دوران نامزدی بعنوان شیرین ترین و خاطره انگیزترین دوران زندگی هر زوجی است . در این دوران ، دو طرف می توانند با روحیه ها ، خصوصیت ها ، اخلاق ها ، نگرش ها و باورها و توقع های یکدیگر تا حدودی با یکدیگر آشنا شوند ودر مواردی نیز به توافق برسند . این توافق ها در نتیجه ی تبادل نظر و ارائه نقطه نظرهای مختلف در مسایل مختلف بوجود می آید . یکی از بهترین توصه ها برای زوجها در دوران نامزدی ، این است که تا حد امکان وقت خود را با خانواده های همسر آینده شان بگذارنند تا از خلق و خو و رفتار آنان مطلع شود .
ندانستن در دوران نامزدی ، خوشبختی نمی آورد !
بساری از ما قبل از شروع یک رابطه ، حتی به اندازه زمانی که می خواهیم یک جفت کفش بخریم نیز سوال نمی کنیم و با این اشتباه ، فرصت کشف بسیاری از موردهای اخلاقی شریکمان را از دست می دهیم و این مساله اهمیتی حیاتی در سرنوشت ازدواج ما دارد .

+نوشته شده در شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,ساعت19:44توسط اصغر محمودی | |

 

زندگی مشترک
دعوا بر سر هیچ و پوچ !!!
قسمت دوم :
فرض کنیم شما نوعروس و نودامادی هستید که به تازگی عقد کردید و دارید یک زندگی جدید را تجربه می کنید ؛ زندگی با یک شریک تمام وقت !
واقعیت این است که روزهای اول زندگی روزهای منطبق شدن با دیگری است . حتی تصورش هم برایتان سخت است ؟ نه ؟ ولی واقعیت زندگی این است !
وقتی دعوایمان بی حد و نصصب شه و همسایه بالایی صدایمون رو بشنوه ، چیکار کنیم ؟
4 راه حل داره ( البته از نظر من !!!! )
1.مذاکره کنیم
2. بی خیال می شویم
3. می ریزیم توی خودمان
و
4. خوشبین می شویم
توضیح این 4 مورد در شماره بعد و به دست نویسنده تازه وبلاگمون یعنی :
 شکوه خانم ؛ عشق بی همتای زندگیم ....

+نوشته شده در شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,ساعت19:43توسط اصغر محمودی | |

 

دانستنی های ازدواج
عزیزان به دلیل وقت نکردن قسمت دوم دانستنیهای ازدواج به شماره بعد وبلاگ انتقال پیدا کرد ...

+نوشته شده در شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,ساعت19:40توسط اصغر محمودی | |

 

بهداشت و سلامت
روشهای جلوگیری از عفونت تناسلی در زنان قسمت 1:
شایع ترین علت مراجعه زنان به متخصص بیماری های زنان ، عفونت های ناحیه واژن و با شیوع کمتر رحم و لوله هاست . این بیماران اغلب به دلیل علائم همراه و گاه تکرار این علائم یا طولانی شدن علائم مراجعه می کنند .
گروهی از این بیماری ها مانند سوزاک و سیفیلیس و تبخال های تناسلی است که معمولا ً عوارض و درمان های بیشتری دارند ، صرفا ً از طریق تماس های جنسی منتقل میشوند ، اما آنچه مدنظر ماست گروهی از بیماری های عفونی هستند که خانم ها در طی زندگی ، حداقل 1 بار به یکی از آنها دچار شده و عوارض و درمان های ساده تری دارد . به التهاب و عفونت مجرای تناسلی ، واژینیت می گویند .
اما عزیزان ، نکات جهت جلوگیری از بیماری های تناسلی در زنان چیست ؟ ان شاا... در شماره ی بعد بهشون خواهم پرداخت ...
 

+نوشته شده در یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,ساعت18:3توسط اصغر محمودی | |

 

قبل از ازدواج و مراسم خواستگاری
موکول کردن تبادل نظرات به بعد از ازدواج اصلا ایدۀ درستی نیست . مثلا ً اینکه صبر کنید بعد چند سال که بچه به دنیا بیاید بفهمید که به اعتقاد طرف بچه چگونه تربیت شود ؟ و ....
در اینجا ما 3 مورد رو مورده بحث قرار میدیم که شامل : 1. بچه ها چطور بار بیایند ؟ 2. تعلیم و تربیت و 3. سخت گیر بودن و مراقبت شدید از بچه ها
که اگر صبور باشید هر 3 رو در شماره بعد براتون آماده می کنم .
 

+نوشته شده در یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,ساعت18:2توسط اصغر محمودی | |

 

رایج ترین نام خانوادگی در بین ایرانیان ( قسمت اول )
ایرانیان ؛ محمدی ؛ را بیش از دیگر نام های خانوادگی از سال 1297 تا کنون انتخاب کرده اند . اما نام های خانوادگی ترکیبی با این واژه نظیر : میر محمدی و محمدی پور نیز در کشور ، فراوانی بسیار دارد . بعد از محمدی ، نام های خانوادگی : حسینی ، احمدی و موسوی قرار دارند ؛ تا کنون ده ها هزار واژه بعنوان نام خانوادگی انتخاب شده است ........
تا شماره ی بعد ....

+نوشته شده در یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,ساعت18:1توسط اصغر محمودی | |

 

دوران نامزدی :
دوران خوش نامزدی را دریاب ... قسمت 1 ..
بدون شک برای برخی از جوانان دوران نامزدی یکی از شیرین ترین دوران زندگی آنهاست که اگر به صورت حساب شده پیش رود به زندگی سالم تبدیل می شود . نامزدی به منزله آشنایی بیشتر پسر و دختر از یکدیگر و خانواده آنها از هم است تا آنها بتوانند با شناخت موقعیت یکدیگر تصمیمات درستی را بگیرند .
در واقع شکل گیری یک زندگی ایده آل و لذت بخش به عوامل مختلفی بستگی دارد که توجه به آنها بسیار ضروری است .
همه پدر و مادرها علاقه بسیاری زیادی به فرزندان خود و آینده ی آنان دارند و به همین دلیل تمامی تلاش خود را از همان دوران کودکی برای رشد و تربیت فرزندان خود به کار می گیرند . آنها فرزندان خود را تحت شرایط مناسب اقتصادی و اجتماعی رشد می دهند و از مدارس پیشرفته برای تحصیلات آنان استفاده می کنند .
دوران نامزدی می تواند در تمامی لحظه های زندگی آینده ، پایه های محکمی برای شما بسازد تا بوسیله ی آن پایه ها ، بتوانید با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم کنید .
........

+نوشته شده در یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,ساعت18:0توسط اصغر محمودی | |

 

زندگی مشترک
دعوا بر سر هیچ و پوچ !!!
قسمت اول :
دوستان ، چون مطالب این بخش واقعا ً زیاد بود و به دلیل کمی وقت نتونستم برا آماده کردنش برسم از همه ی شما عزیزان پوزش می طلبم و قول میدم که شماره بعدی جبران کنم ...
مرسی ..
یا حق .

+نوشته شده در یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,ساعت17:58توسط اصغر محمودی | |

 

دانستنی های ازدواج
رسوم عجیب غریب ازدواج در دنیا ( قسمت اول )
سوئد :
رسم بر این است که از طرف پدر و مادر عروس یک سکه نقره در کفش راست او و از طرف پدر عروس نیز یک سکه طلا در کفش چپش قرار می گیرد و عروس باید به نشانه احترام و حمایت از پدر و مادرش تا پایان مراسم این سکه ها را در کفش خود نگه دارد .
عربستان :
در کشور عربستان رسم بر این است که زن و مردی که قرار است با هم ازدواج کنند به نشانه آغاز زندگی جدیدشان لباسهای کهنه شان را دور می ریزند و لباس جدید به جای آنها می خرند . آنها بر این باورند که برای شروع یک زندگی جدید به لباس های نو نیاز دارند تا گذشته را با همه بدی ها و خوبی هایش به فراموشی بسپارند .
آلمان :
آلمانی ها نیز با جمع آوری ظروفی که پیش از آغاز مراسم ازدواج اقوامشان می شکنند برای جنگ و نبرد با مشکلات زندگی خودشان را آماده می کنند و بر اساس این رسم جالب ، اقوام عروس و داماد پیش از ازدواج تعداد زیادی ظرف را می شکنند که عروس و داماد باید آنها را جمع کنند .
در بعضی از شهرهای این کشور نیز رسم بر این است که دوستات عروس یا داماد ، عروس را می دزدند و داماد باید اور را پیدا کرده و برای حضور در مراسم جشن ازدواج همراه خود ببرد ..

+نوشته شده در یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,ساعت17:56توسط اصغر محمودی | |