موفقیت ، امید ، سرگرمی

...این وبلاگ سعی داره تا با ارئه راهکارهای زیبا شما را به زندگی خوب دعوت کنه ...

 

راهکار
نیکی های دیگران را قدر بدانیم
6 مورده که انشاا... شماره بعد بهش می پردازم
والا بخدا نمی رسم !!
صدتا کار ریخته سرم ، حالا انشاا... ، 2 تا نویسنده جدید ما دستی تکون میدن و این وبلاگ رو آباد می کنن !!!!!!!!!!
الهی آمین....

+نوشته شده در یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:,ساعت9:4توسط اصغر محمودی | |

 

راهکار
قسمت پایانی « به هیچ عصایی وابسته نباشید ... »
وقتی رابطه تان با کسی قطع می شود بدان معنا نیست که او شخص بدی است و به کلی باید با او قطع رابطه کرد . برعکس شما هنوز هم می توانید با هم دوست باشید و به یکدیگر احترام بگذارید اما باید یاد بگیرید برای رشد و شکوفایی خود در هر شرایطی پذیرای تغییر باشید .
همانطور که خداوند افراد را به طرز خارق العاده ای سر راه شما قرار می دهد به همان شکل نیز در صورت نیاز آنها را از صفحه زندگیتان محو می سازد . وقتی کسی از زندگی شما خارج می شود و شما در آن لحظه فکر می کنید بدون او قادر به ا دامه زندگی نیستید ، بدانید که خداوند در این شرایط اینطور به شما می گوید : « دیگر وقتش رسیده که وارد مرحله جدیدی از زندگیتان بشوید » .
تصور نکنید که همواره باید شخصی در زندگیتان حضور داشته باشند ه به فکر شما باشد کمکتان کند عاشقتان باشد یا تشویقشتان کند . تمام این کارها را خود شما نیز می توانید انجام دهید ، اگر به راستی خواهان پیشرفت و تکامل روحی خود هستید به هیچ گونه عصایی وابسته نشوید .
هرگز کسی را مجبور نکنید شما را دوست داشته باشد و به اجبار در کنار شما بماند . اگر وجودش برای شما مفید نیست اجازه دهید برود .
زندگی شما به هیچ کس گره نخورده است . با ترک یک نفر زندگی به آخر نمی رسد بلکه باعث میشود شما به طرف جلو حرکت کنید و به پیشرفت های قابل ملاحضه ای دست یابید. مطمئن باشی د که این اتفاقات تصادفی نیست و صلاح خداوند بر این بوده است که شما توانایی و استعدادهای بالقوه تان را کشف کنید . خداوند همواره با شماست و در صورت بسته شدن دری ، درهای جدیدی را به روی شما می گشاید ....
 

+نوشته شده در یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,ساعت19:1توسط اصغر محمودی | |

 

راهکار
4 چیزی که هیچ وقت نمی توانید پسشان بگیرید :
... حرفی که زده شده ... زندگی گذشته شما ... زمان به هدر رفته ... و موقعیت های از دست رفته ...
قسمت عمده ای از زندگی ما مثل جزر و مد است ، خیلی چیزها می آیند و می روند تا بتوانند دوباره بازگردند . اما باقی قسمت های زندگی ما همانند شهاب سنگ هایی هستند که هیچ وقت بر نمی گردند ؛ با چیزهای مشابه با آنها برخورد می کنید ، اما آنها فقط به ظاهر شبیه به هم هستند .
حقیقت این است که 4 چیز وجود دارد که هیچ وقت نمی توانید آنها را برگردانید .
شما هیچ وقت نمی توانید کلماتی را که از دهانتان بیرون آمده پس بگیرید و همین ویژگی است که کلمات را این قدر قدرتمند می سازد . این ویژگی ، کلمات خشمگین را ویرانگر ساخته و باعث می شود کلمات غیر واقعی سبب تضعیف روحیه طرف مقابل بشود .
همچنین کلمات محبت آمیز ، همانند نیروی شفا دهنده عمل می کنند . دفعه بعد که نفس گرفتید تا لب های خود را به کلامی بگشایید به خاطر داشته باشید آنچه که به زبان می آورید در قلب شنونده نوشته می شود و هنگامی که نوشته شد دیگر نمی توان آن را پس گرفت .
شما هیچ وقت نمی تواتید گذشته خود را پس بگیرید ، چه روزهای خوشی اش را چه روزهای درد و رنج و شکستش را . اگر آنها در گذشته اتفاق افتاده اند هیچ وقت نمیتوان آنها را پس گرفت یا تغییر داد . نمی توانید وانمود کنید که هیچ اتفاق بدی نیفتاده ، همان طور که نمی توانید اتفاق های خوب گذشته را هم انکار کنید .
دردناک است که گاهی اوقات زندگی بی رحمانه به پیش می رود و ما نیز مجبوریم به دنبال او به پیش برویم . شما می توانید یا از گذشته خود درس بگیرید یا محکوم به تکرار آن بشوید اما نمی توانید آن را پس بگیرید .
هیچ وقت نمی توانید زمانی را که از دست داده اید پس بگیرید . آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا با بالا رفتن سنمان به نظر می رسد روزها هم سریع تر می گذرند ؟ شاید به این خاطر است که گذر عمر به ما می آموزد در نهایت چقدر زندگی کوتاه است و ما چقدر زمان خود را هدر داده ایم .
شما هیچ وقت نمی توانید موقعیت هایی را که از دست داده اید پس بگیرید . قبول دارم که ممکن است با موقعیت هایی مشابه دیگری برخورد کنید اما آنها فقط ظاهرا ً شبیه به هم هستند ؛ درهای این موقعیت ها فقط برای یک فصل گشوده می شوند و ناگهان هم بسته می شوند ، چه شما پشت آن باشید چه جلوی آن ، فرقش در این است که وقتی درها بسته می شود ، کجا ایستاده باشید !
جاده دوزخ ، غم و اندوه و ناامیدی با گفتن کلمه ای کاش ساخته می شود .
چگونگی تشخیص شهاب سنگ هایتان کلمات ، گذشت ، زمان و موقعیت ها را بیاموزید و از روز خود نهایت استفاده را ببرید ، خداوند آن را خلق کرده است و شما هیچ وقت شبیه به آن نخواهید بود .

+نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:,ساعت14:48توسط اصغر محمودی | |

 

راهکار
در این شماره قصد داریم به بهترین نظر درباره جمله « به هیچ عصایی وابسته نباشید » رو برای ما ارسال کنه جایزه ای قرار بدیم ...
پس منتظر شما هستم ....

+نوشته شده در یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:,ساعت21:21توسط اصغر محمودی | |

 

راهکار
به هیچ عصایی وابسته نباشید ...
بعد از یک تصادف و به دنبال آن شکستگی پا ممکن است شما برای مدت کوتاهی نیاز به استفاده از عصا داشته باشید . به محض اینکه پایتان خوب شد و احساس کردید دیگر نیازی به عصا ندارید ، آن را کنار گذاشته و خودتان راه می روید . بعضی اوقات از این لغت در موارد دیگر استفاده می کنیم . بعنوان مثال می گوییم : او عصای دست من است ؛ این جمله به این معنی است که ما در یک مقطع زمانی به یک فرد یا یک وسیله کاملاً اعتماد می کیم .
همانطور که گفتم عصا وسیله ایست که ما در مقطعی از زمان به آن نیاز پیدا می کنیم و بعد از بهبود حالمان آنرا رها می کنیم پس بصورت دایم از آن استفاده نمی کنیم . برای ما سخت است که باور کنیم کسی تا ابد در کنار ما نمی ماند .
اگر گاهی خداوند ما را از بعضی افراد دور نکند ما بشدت وابست ه شده و اجازه کشف استعدادهایمان و شکوفا سازی آنها را از دست خواهیم داد .
پس عزیزان من با جدایی یا ترک بعضی از افراد ما وارد زندگی جدید و مرحله ی جدید زندگیمان خواهیم شد ...
و در آخر اگر شما دوستان مهربان خواهان باز شدن و درک ساده تر مطلب بودید حتما ً در شماره های بعدی بیشتر دربارش توضیح میدم و اینکه این مطلب بیشتر در مورد عاشقاست ...
 

+نوشته شده در جمعه 29 دی 1391برچسب:,ساعت19:33توسط اصغر محمودی | |